vineri, 18 octombrie 2013

Miracolul unei toamne

                                                                                                                                  Dedicat RBG

 ,,Mergi  înainte: la capătul vieţii tale, vei găsi cu siguranţă, alţi drumeţi, care vor merge mai departe."
                                                                                                                                           Nicolae Iorga

     Am învăţat de la viaţă că nimic nu este întâmplător în drumul nostru spre desăvârşire. Primim revelaţii când nu ne aşteptăm. Pot spune că sunt cel mai fericit om din lume din perspectiva oamenilor cunoscuţi şi evenimentelor avute până acum. Fac această apreciere după ce pînă acum acum câţiva ani nu înţelegeam rostul suferinţei, unul care uneori rămâne absurd. Cunoaşterea de sine este portalul depăşirii acestor neînţelegeri care pot să te sugrume.
     Acum un an am cunoscut în mediul virtual pe cineva care avea să-mi deschidă uşa unui univers ce m-a transformat. Astfel am aflat definiţia iubirii, cunoaşterii sinelui în urma unor coincidenţe cu privire la mai multe aspecte. Un oraş, culoarea albastru şi un fluviu s-au regăsit în mod miraculos la acest radio online. Am cunoscut oameni speciali de la care am multe de învăţat, în primul rând dedicarea şi devotamentul necesar pentru a reuşi. Faptul că-şi rup din timpul atât de preţios să emită într-un act inedit de voluntarism.
     Sincer să fiu mă îmbogăţesc spiritual  pe măsură ce vă ascult, un mod de-a vă cunoaşte cu atât mai plăcut. Mi-aţi deschis porţi spre mine însumi, fie spre un forum al artizaniloir cuvântului, ceva nou până-n acel moment. Am privelegiul să mă fi primit în această familie unde găsesc un sentinment de linişte sufletească rar întâlnit pe lume. Trăirile acestea le am şi datorită prieteniei avută cu o parte dintre moderatori, ceea ce mă onorează.
     Recunosc că sunt nostalgic legat de echipa întâlnită în toamna trecută, dar în viaţă nimic  şi nimeni nu este de neînlocuit. Mă bucur c-aţi rămas uniţi. Aţi continuat cu aceeaşi entuziasm şi dăruire să bucuraţi oamenii. Aici este locul unde găsesti pacea necesară. Pot spune că ascultându-vă indiferent de oră starea de spirit s-a schimbat o dată cu întâlnirea cu oameni dragi mie. O parte din ei sunt stâlpi ai revenirii mele. Atmosfera cât şi spiritul acestei familii m-au metamorfozat dintr-un om singuratic într-unul mai sociabil. O altă contribuţie este că mi-aţi mijlocit accesul cunoaşterii şi altora ce se dedică artei scrisului.
     La ceas aniversar vin c-un gand bun, dorindu-va aceeaşi unitate şi  putere de-a continua. Vă doresc la 3 ani să se alăture cât mai mulţi. Un copil la această vârstă poate să meargă şi începe să vorbească, cu speranţa să faceţi cât mai mulţi paşi  înainte şi să cuceriţi cât mai multe suflete sensibile ca şi voi. Cu această ocazie aduc salutări cu prietenie iniţiatorului, moderatorilor şi ascultătorilor acestui univers primordial. RBG o să aibă în forul meu interior mereu un loc, deşi n-am posibilitatea să vă ascult tot timpul. Aveţi aprecierea şi respectul meu pentru cei care emit, respectiv ascultătorului care întregeşte această familie. Vă doresc pace sufletească şi armonie tuturor şi câţi mai mulţi ani înainte. Am bucuria să mă alătur acestui eveniment important care sper să vă de-a forţe proaspete să continuaţi la fel de frumos.

                                                                                                            Al vostru ascultător şi prieten, Evo!